07.07.2012

Despre bacalaureat & About me

1. Despre bacalaureat
Sa incep de la ,,facerea lumii" .
Probele din liceu au fost foarte usoare...cred ca mai mult au fost pierdere de vreme .
La romana oral am luat experimentat (B2) , competentele digitale nu le-am mai dat , iar la engleza am luat avansat pe linie (B1) .
Nu sunt chiar cel mai bun la limba engleza... eu nu am facut limba engleza nici macar la scoala generala...deci va rog.

Probele scrise...
a) La limba romana : Sincer nu ma asteptam sa cada ,,Luceafarul" . Eu credeam ca o sa cada ,,O scrisoare pierduta" sau ,,Ion" . Oricum am invatat toate operele de bac si nu aveam cum sa primesc nici macar o surpriza. Am facut TOATA LUCRAREA la limba romana si ma astept la nota mare :) . Am fost multumit de prestatia mea la examenul la limba romana .
b)MATEMATICA : Cea mai slaba prestatie pe care am avut-o . Nu am fost si nu sunt multumit deloc de ce-am putut face la matematica.Cea mai slaba prestatie (ma repet singur) . Adica...am facut doar jumatate de lucrare...mai exact am facut fix pana la nota 5,00 . Asta daca cei de la corectare imi acorda punctaj maxim pe fiecare exercitiu rezolvat .Deci stau cu grija sa nu pic... Daca pic...asta e...mai dau si in a doua sesiune daca asta imi este ghinionul .
c) Biologie : Si aici am avut o prestatie impecabila .La fel ca la limba romana am facut toata lucrarea si ma astept la o nota mare . M-am corectat dupa barem (la fel ca la limba romana) si stiu ca am facut bine totul :d

Deci : singura materie care mi-a pus bete in roate a fost matematica.Nu o suport...NU o suport :(( Sper sa nu fiu chinuit sa mai dau si in a doua sesiune . Am ganduri si planuri pt vara asta, nu sa stau sa invat iara pentru cea mai tampita materie posibila .

2.Despre mine
Am primit un numar maricel de mesaje precum sa fac un articol ,,despre mine" . Initial nu am fost de acord pentru ca nu sunt genul de persoana care sa isi faca biografie pe internet . Stim cu totii ca sunt persoane care isi trec chiar absolut toate datele pe internet...eu nu sunt de acord cu aceste lucruri . O sa scriu cateva lucruri despre mine , dar nu intru prea mult in detalii , deci multumiti-va cu atat !

Ma numesc Dragomir Mihai-Viorel . In ,,real life" lumea imi spune Mihai , iar aici Viorel . Am 19 ani (impliniti) ...wow ce batran sunt ;)) Maine-poimaine imi spun copii pe strada ,,saru' mana" ;)) Glumesc ...
Sunt o persoana directa , atunci cand imi place ceva chiar imi place si o spun cu sinceritate , atunci cand nu imi place spun direct : ,, nu imi place" . Stiu ca multi considera acest lucru un defect la o persoana pentru faptul ca ,,vezi domne...cum poti sa-i spui unei persoane in fata acel lucru? " ...pai si ce vrei sa fac ? Sa il mint frumos ? Eu nu mint...si ce rost are sa lungesc vorba ? Mai bine ii spun direct ,,Bucuresti" si gata...fiindca si daca o luam pe la Pitesti ajungem tot la ,,Bucuresti"...deci tot acolo ajungem .
Si ca am zis despre ,,vorba" ...vorbesc mult...oooo...da . Si acest lucru mereu am stiut sa il valorific ca o calitate . Mereu m-am folosit de acest ,,instrument" sau ,,arta" si am iesit din ceva buclucuri . Daca stau sa iau o explicatie rationala , cred ca ...vorbesc mult pentru ca sunt zodia Gemeni :) . Iubesc persoanele Gemeni...ma inteleg cu toti Gemenii de pe aceasta lume . Esti Gemeni ? Esti de-al meu ...hihi.
Sunt o persoana deschisa care ii asculta mereu pe cei din jur .
Sunt o persoana care stie sa aprecieze fiecare gest si pe care nu o intereseaza valoarea materiala .Pentru mine ce este venit din suflet ...conteaza cel mai mult .
Sunt o persoana credincioasa...cred in Dumnezeu mai mult decat cred in mine!
Sunt o persoana visatoare : Atunci cand doresc sa ma desprind de aceasta realitate , ma refugiez in vise .
Sunt si o persoana copilaroasa : Uneori am momentele mele de copilas cu varsta de 10 anisori... Si stiti ce ? Mie imi place...cred ca eu nu o sa-mi pierd niciodata copilul din mine .
Sunt o persoana care apreciaza tot ce este ,,bun" din jurul meu .
Sunt o persoana care crede in IUBIRE. Universul meu are la baza iubirea . Iar la baza acestei iubiri stau parintii mei ... mamica mea pe care o iubesc si care m-a crescut si impreuna cu tatal meu (tata care in acest moment ma priveste de SUS , deoarece m-a lasat sa ma descurc singur pe aceasta lume inca de la varsta de 5 ani) .
 Imi place muzica...face parte din viata mea...zilnic ascult. Ce genuri ascult ?: Pai ascult cam toate genurile muzicale . Am si doua-trei genuri preferate : muzica usoara , pop si hip-hop .
Ca o ultima data despre mine...sunt nascut pe 3 iunie :)

Cam atat despre mine... Sper ca nu v-am plictisit prea mult...stiu ca este ca lung articolul :)
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!