08.08.2012

A sosit timpul pentru o leapsa

Am primit aceasta leapsa de la Hellen . Multumesc mult >:D<
Precizez ca leapsa am primit-o pe blogul cu poezii , dar doar pe acest blog fac lepse asa ca...iata-ma completand o leapsa .


1.Ce preferi ? Iubirea sau aventura ?
Iubirea .
2.Crezi in destin ?
Uneori da / uneori nu
3.Cine/ce te-a determinat sa iti faci blog ?
Cine ? -EU ! Ce?-am avut si am un mesaj de transmis tuturor , asa ca a aparut blogul :D
4.Muzica preferata si de ce ai ales-o pe aia .
Ca genuri ascult aproape toate genurile (in afara de manele si dubstep) . Ca sa raspund complet la intrebare , permite-mi sa schimb putin raspunsul si sa spun ca o ascult pe Jessie J ! Sunt fan Jessie J ...ooo...da :D Pe langa faptul ca Jessie este frumoasa , talentata , minunata etc. o ascult pentru ca ma regasesc in melodiile ei.
5.Opinia ta despre moarte .
Cred ca moartea este doar un pas pe care fiecare dintre noi il facem la un moment dat si cred cu tarie in viata de dincolo de moarte.
6.Crezi ca acesta e locul tau pe Pamant ? Unde te afli acum ?
Nu stiu...poate ?!?
7.Doua vicii .
Nu am vicii. Nu beau , nu fumez , nu consum cafea , nu consum bauturi alcoolice , nu sunt dependent de nimik.
8.Cat de mult mai pastrezi copilul din tine ?
Daca ar fi sa dau procente nu as putea , dar pot spune ca acel ,,copil din mine" imi este mereu alaturi :D
9.Iti doresti o casa pe plaja sau una intre munti ?
Intre munti :x
10.Ai incredere in tine in toate momentele vietii ?
In mare parte da.Pai daca eu nu am incredere in mine atunci pot avea in alte persoane ? Pai daaaaa....
11.Mancarea si bautura preferata .
Mancarea preferata: cartofii prajiti :D
Bautura preferata : Prigat si Giusto
Share:

6 comentarii:

  1. Interesante răspunsuri. Bravo pentru faptul că ţii copilul din tine mereu alături. Eu nu prea reuşesc..

    Şi eu vreau o casă...dar la mare. Sunt îndrăgostită de mare.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place la mareee ! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place tot la munte :x aerul ala curat perisajele si tot...imi plac raspunsurile >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place Jessie J ,are ceva special,iar cartofii prajiti imi plac extrem de mult cu branza,altfel nu mi se par asa gustorsi,dar daca rad branza sarata pe deasupra sunt capabila sa mananc doua farfurii mari.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!