06.08.2012

Dusmania

Dupa parerea mea , dusmania se manifesta din prostie si o vezi atunci cand te astepti mai putin sau chiar de la persoanele de la care nu te astepti .
Nu inteleg de ce atata dusmanie si ura pe acest Pamant , este loc sub soare pentru toti. De cele mai multe ori dusmania apare datorita faptului ca pe tine te priveste capra vecinului sau invers (pe vecin il priveste capra ta) si atunci totul iese cu boom , pow , head-shot:))

De ce nu ne vedem de treaba noastra in aceasta situatie si incercam sa-i punem bete in roate ? Foarte bine daca omul se descurca , este la casa lui , face ce vrea , are familia lui...foarte bine daca a reusit sa faca un lucru mare pe care tu n-ai putut (momentan) sa-l faci , dar asta nu inseamna sa-i devii dusman , dar stati putin...acum intervine si invidia . De ce avem nevoie de toate astea ?

Daca arati ca esti dusmanos sau invidios , parerea mea este ca vrei sa arati ca esti mai inferior . Detesc astfel de persoane care sunt pline de invidie si ura si ma bucur ca am un numar destul de mic care nu ma prea au la inima si carora nu le acord nici-un fel de atentie si nu-mi afecteaza viata cu nimic .

Eu cred ca un om invidios este un om care are mai putini neuroni functionabili in cap :)) Parerea mea :D



Share:

7 comentarii:

  1. Chiar nu stiai? Lumea asta e plina de lume care poarta dusmanie pe cineva...si eu am aceiasi dilma ca si tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este ,dar e invevitabil mereu trebuie sa ii priveasca pe ei capra noastra :-j :)) sau ce facem si restu.Dusmania dezbina oamenii ..ar fi bine de ar incerca sa numai fie asa ,dar e in zadar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Duşmănia..ehh..o banalitate-Cred că cei care au parte de ea nu pot să doarmă liniştiţi noaptea..

    RăspundețiȘtergere
  4. Dușmănia asta nu știu de ce există, dar cred că va fi atât timp cât mai sunt oameni pe pământ.
    Și au defecți puțini mai mulți neuroni :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine punctat! De-acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!