20.08.2012

Incurcaturi

Este total impresionant cum viata ne aduce in punctul de a ne ,,intersecta" actiunile cu persoane pe care nici macar nu le cunoastem. Dar am ramas placut surprins cum poti avea incredere in anumite persoane straine pe care nu le-ai vazut niciodata in viata ta iar ei sa nu te dezamageasca. Pot spune ca ma bucur ca exista ,,omenie" si respect .
Un vechi proverb zicea : ,,Faci treaba mai buna cu un strain decat cu al tau" (aici se refera la rude , familie ) si spun ca este adevarat ! Nu stiu altii , dar eu de fiecare data i-am ajutat pe altii , desi nu ma cunosteau sau nu-i cunosteam , doar pura coincidenta a intervenit aici iar ei la randul lor nu m-au uitat si cand am avut nevoie ei s-au oferit sa ma ajute.
Este foarte placut sentimentul cand vezi ca ai oameni in jurul tau cu care sa colaborezi si sa te ajuti reciproc la nevoie . Si o mai spun , poate ma repet : Ma bucur ca exista astfel de persoane !

Viata intotdeauna ne duce pe noi taramuri , iar ca niste ucenici ce suntem in aceasta viata , nu suntem niciodata pregatiti. Conteaza mult sa privim , sa invatam , sa luam aminte si sa mergem inainte. Toata viata invatam , fiindca nimeni nu s-a nascut invatat .

Pe final , cateva persoane mi-au lasat scris o intrebare : ,,De ce nu-mi merge netul?" , pai... Probleme cu netul nu sunt , in aceasta perioada o sa existe zeci de minute in care nu-mi va functiona netul deoarece sunt lucrari de intretinere. Se ,,modernizeaza" linia de internet :D . Macar fac si ei un lucru bun :)
Share:

5 comentarii:

  1. Viaţa ne aduce în mai multe puncte..lumea e mică..şi nu se schimbă!

    RăspundețiȘtergere
  2. If our life is gonna' for rent,we never gonna' learn to pay.

    RăspundețiȘtergere
  3. is gonna' be for rent*,sorry.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raisa : Asa este !
    @englishintown : true ! very true ! thanks for following me.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt bucuroasa ca am prieteni in jurul meu care sunt dispusi mereu sa ma ajute. :)
    Si acum tot de pe telefon ai scris ?:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!