21.08.2012

Pagina in lucru

Din nou lucrez la acest blog. De cand acest blog a avut peste o mie de accesari din S.U.A. , plus alte sute din alte tari m-am decis sa pun la dispozitie continutul blogului in 52 de limbi . Si asta am facut :D

Pe partea dreapta a ecranului puteti gasi un widget care genereaza ,la fiecare accesare, link-uri catre articole scrise de mine pe acest blog.

Am adaugat modulul social Twitter pe blog (il puteti gasi pe partea dreapta) . Acesta va tine la curent cu tot ce postez pe pagina mea de twitter .

Am mai adaugat un cod care acum face imposibila copierea continutului de pe blog prin traditionalul mod : copy&paste. Incercati sa selectati cu mouse-ul un rand de pe blog si dati click dreapta si veti primit o atentionare care zice cam asa : ,,Continutul paginii nu se poate copia" .

Urmatorul lucru la care lucrez este adaugarea butonului ,,REPLY" (Raspunde) la sistemul de comentarii blogger .
Share:

3 comentarii:

  1. Felicitări,ai făcut o alegere bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tari schimbarile!
    Mie, in general, nu-mi prea place pe bloguri sa nu pot sa dau click dreapta ca am obiceiul de a deschide toooate linkurile intr-o fila noua :)) Da' nu-mi mai merge mousul asa ca toate bune:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Uh, de ce, mie nu imi apare atentionarea. Oricum, imi plac mult schimbarile <3

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!