31.08.2012

Prezenta cifrelor in viata noastra& Butonul ,,reply"

Voua vi se intampla sa va ,,urmareasca" o cifra ? Mie da...este vorba de cifra 3 .
Sunt nascut pe data de 3 -iunie ; la examenul de clasa a 8-a am fost in sala nr.3 , al 3-lea pe lista in banca nr.3 de la margine ; adresa la care locuiesc cuprinde cifra 3 , la bacalaureat am cazut in sala 3 si am stat pe randul din mijloc in banca a 3-a etc.

In horoscop , cifra 3 imi este considerata ,,aducatoare de noroc" . Oare sa fie asa ??? Nu cred in asa ceva , absolut deloc .

Pe voi va ,,urmareste" o cifra ?

Stiu ca vreti sa aveti pe blog butonul ,,Reply" la comment-uri si m-ati intrebat despre acest lucru . Acest buton poate fi disponibil indiferent ce sablon aveti aplicat pe blog. ATENTIE : De fiecare data cand schimbati sablonul va trebui sa faceti din nou modificarile necesare. Pentru ca mereu trebuie sa spui sursa informatiei (pentru ca asa este frumos :D) , ca de fiecare data , Lavinia (C.L.M) m-a ajutat foarte mult ! Multumesc mult ,Lavinia ! >:D<Raman dator...:)



Share:

13 comentarii:

  1. Orice numar norocos se poate "intoarce" impotriva ta, sa zicem asa. Adica la un moment dat sa-ti aduca ghinion. Si mie in general mi se par noroase numerele care un in componenta "3". Sunt nascuta pe 23 :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdata nu mi s-a intamplat sa-mi aduca ghinion ! ; Amandoi avem in comun cifra 3 , hihi :)

      Ștergere
  2. Pe mine nu ma "urmareste" nicio cifra. Eu stiu o poveste cu asta de la mama, ca pe strabunica sau pe strabunicul, nu mai stiu exact, o/il urmarea cifra 6. In data nasterii avea 6, cand a murit avea 6, mai multi copii, inclusiv bunica, avea in data nasterii nr.6 ... asa imi aduc aminte, doar ca nu mai stiu daca strabunica sau strabunicul :d.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine nu mă urmăreşte nici un număr,dar întotdeauna am avut o obsesie pentru numărul 13.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obsesie reprezentand cifra 13 ca un aducator de ghinion ?

      Ștergere
  4. hmm, parca intr-un timp si pe mine ma urmarea o cifra:-? dar nu mai stiu exact care;))

    referitor la ajutor, cu placere dragule:D oricand:D pupici:D app:D imi plac modificarile blogului:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nu sunt singurul care a avut treaba cu cifrele :)
      Ma bucur ca iti plac modificarile ! Iti multumesc din suflet pentru ajutor :-* >:D<

      Ștergere
  5. Nu stiu ce sa zic.. imi vine in minte celebra poveste cu acel om urmarit de numarul 21 (parca). Eu as vrea sa cred ca cifra mea este 4, dar am citit undeva ca cifra mea este 3.. :-?? Cred ca trebuie sa mai las viata sa curga ca sa fac niste statistici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-a ,,urmarit" cifra 4 ? Unde ai citit chestia cu cifra 3 ?

      Ștergere
    2. Nu, tocmai ca nu ma urmareste deloc.. mi-as fi dorit sa da, fiindca imi place cifra 4, mai ales ca in 4 m-am nascut..
      Cred ca pe siteurile de zodiac.. la zodia mea sau asa ceva.. ori la vreun test de numerologie.. nu mai stiu :-??

      Ștergere
  6. Pe mine nu ma urmareste o cifra ci un nume:))
    Un nume din 3 litere.Il vad peste tot la masini :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu la ce nume faci referire :) Interesant faptul ca il gasesti si la masini !

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!