23.08.2012

Raspunsuri la intrebari

M-am decis sa mai raspund la intrebarile care s-au strans in casuta de email. M-am decis sa pun doar intrebarile , fara adresa de email , ora primirii mail-ului sau numele celor care mi-au pus intrebari .

1. De ce nu mai scrii mai des poezii?
Scriu atunci cand am inspiratie si cand am timp liber .

2. Ce te face sa crezi ca prin articolele tale iti acorzi , mereu , singur dreptate ?
Eu nu-mi acord dreptate , eu nu spun la sfarsit de articol ,,luati ca exemplu" . Ceea ce scriu pe blog sunt propriile mele ganduri sau trairi . In articole imi exprim propriile opinii sau concepte fata de anumite lucruri intamplate celor din jurul meu sau intamplari din viata mea . Niciodata nu m-am oferit ca exemplu si nu am zis nimanui sa ma ia ca exemplu . Si nu tanjesc dupa dreptate , sunt om si sunt supus greselii !

3.Cum se face de ai atatea vizualizari ?
aaa...Nu stiu! Poate pentru faptul ca scriu iar voua va place ce scriu.Nu stiu !

4. Te urmaresc si pe facebook si am observat ca la cateva bloggarite (cca. 3-4 la numar) le spui mereu numai dulcegarii . Am inteles eu acum ca vrajelile nu mai tin si acum totul este virtual , dar si tu ai ajuns sa practici chestii dastea ?
Pot spune ca aceasta intrebare chiar m-a deranjat intr-o oarecare masura . Omule , tu ai auzit de ,,compliment" ? Din ce mi-ai scris tu...sigur NU !
Nu fac ,,vrajeli" , nu flirtez cu nimeni si nici nu practic chestii dastea de care spui tu . Pentru faptul ca am spus anumitor persoane ca sunt frumoase asta nu inseamna ... ceea ce te gandesti tu ! Folosesc facebook-ul mai mult ca mod de promovare a blogului , dar cand cineva din lista mea de prieteni adauga fotografii noi ma uit si eu si le fac un compliment spunand ,, esti frumoasa" sau ,,iti sta sooper bine" sau ,,un ingerash frumos pe Pamant" asta nu inseamna ca flirtez sau adaug ,,vrajeli" . Eu cred ca ar mai trebuie sa iei DEX-ul in brate si sa mai citesti semnificatia unor cuvinte si dupa ce le citesti , atunci sa-mi mai scrii .

Deci omul asta a fost cel mai tare :)) Apropo...il cheama Marius , nu se poate sa nu-i dau numele unei astfel de persoane :)) aaa...si Marius , ca sa stai tu linistit , ca la facebook: ,,in relationship" is my status ! .

5.Inchideti tata blogul asta , un analfabet ca tine care nu este in stare nici macar sa ia bacul vorbeste lumii despre viata ? Fane frate un favor si inchideti blogutorul asta tanpit !
Frate , nu am eu bacul luat , dar macar stiu sa scriu si sa vorbesc romaneste. Nu ma apuc tie sa-ti povestesc ,,facerea lumii" despre bacalaureat. Nici nu are rost sa-mi pierd timpul cu un analfabet ca tine care sta toata ziua si bate-n tastatura si nu are viata sociala .

6.Imi place foarte mult tot ceea ce scrii. Iti urmaresc cu cel mai mare drag pagina si ma bucur ca mai exista pe lume astfel de persoane ca tine. Esti un exemplu dat societatii de astazi . Dumnezeu sa te ajute si iti tin pumnii pentru examenul de bacalaureat , sa-l iei cu 10 !
Amin. Iti multumesc din suflet pentru toate cuvintele frumoase , de fiecare data cand primesc astfel de mesaje , continutul acestora ma face sa merg mai departe . Va multumesc din suflet >:d<

7.Scrii articole foarte interesante . Crezi ca poti scrii un articol si despre cuvinte si influenta lor ?
Iti recomand un articol scris de Lavinia numit : Valoarea unor cuvinte <===CLICK AICI ! (Un bulgare de lumina) . Mie mi-a placut enorm de moolt articolul asa ca ti-l recomand sa il citesti .

8.Imi pare rau sa aud ca ai probleme cu toti nemernicii.Sa nu te lasi niciodata de scris. Eu te citesc cu drag in fiecare zi si gasesc in cuvintele tale mereu puterea de a pasi intr-o noua zi . Eu te sustin in tot ceea ce faci.
Iti multumesc pentru aceste cuvinte frumoase si ma bucur foarte mult sa aud ca gandurile mele va sunt de ajutor .

9.Nici eu nu am luat bacul. Stiu prin ce treci ; sa nu renunti niciodata , vei reusi sa il iei. Si mie imi trebuie tot un 5,00 la mate sa iau ca am luat 6,80 la bio si 7,50 la romana . Te sustin , succes !
Multumesc mult . Avem note aproape identice , eu am 6,90 la bio si 7,60 romana ...hihi , si tot un 5,00 imi trebuie la mate. Si eu iti tin pumnii , succes ! Il luam amandoi acum ...

10. De ce nu-ti mai deschizi un blog ?
Pai am de gand sa fac asta dar nu stiu despre ce sa fie :D .

Asa cum am raspuns si la ultima intrebare , vreau sa-mi deschid un nou blog si vreau sa-mi spuneti voi ce idei aveti pentru el.Despre ce vreti sa fie si cum vreti sa se numeasca ?
Share:

4 comentarii:

  1. Ai picat bacul la mate, nu la romana, care e mult mai grav. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai sunt si persoane cu intentii rele... Nu le da importanta si mergi mai departe :D
    Mult succes la Bac! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Și chiar dacă bagi ''vrăjeli'' pe Facebook care e problema? Frate, ăștia sunt cretini. Ai 19 ani, ești major, dacă dorești poți să te și duci la bordel și apoi să povestești asta pe blog. Ce e ilegal în asta? Unii oameni sunt chiar retarzi!!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!