18.08.2012

Vara asta...

Mai sunt 3 saptamani si a trecut si vacanta de vara . Desi ziua este mai mare decat noaptea (ca numar de ore) , vara intotdeauna trece mai repede decat orice alt anotimp , dar oare de ce ? Probabil din cauza acestei vacante.
Voi ce-ati facut in aceasta vara ? Tot ceea ce v-ati propus la inceputul vacantei s-a realizat ?

Eu vara aceasta nu prea am simtit-o (la figurat) deoarece am fost ocupat cu examenul de bacalaureat iar vara mi-am petrecut-o invatand , iar acum , mai am 10 zile pana la sesiunea a II-a , avand examen pe data de 29 august la matematica (singura materie la care am picat) .

Dar inca e vara si haideti sa ne bucuram de acest anotimp.

Revin pe seara cu un alt articol !


Share:

6 comentarii:

  1. Aşa este..vara aceasta a fost foarte scurtă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu prea.
    Mai avem un pic de vacanță sper că voi face ce mi-am propus.
    Hmmm cred că ai emoții mari pentru mate, dar va fi bine.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vara asta nu am făcut nimic. Aveam alte planuri, dar se pare că BAC-ul le-a dat peste cap!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am facut tot ce mi-am propus... si nici nu am mai reusit sa merg altundeva in afara de mare.. practic am intrat in letargie dupa ce m-am intors de la mare.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu,nu,nu, sa nu aud ca se termina :(((

    RăspundețiȘtergere
  6. Vara trece repede pentru ca lenevim mult si toata lumea se simte bine.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!