25.10.2012

Anastasia Shpagina - fata cu chipul de papusa



O cheama Anastasia Shpagina , are 19 ani si este din Ucraina. Ea reuseste sa arate ca un personaj desprins din desenele animate cu ajutorul machiajului.

Pe mine m-a impresionat mult aceasta fata si talentul ei.Ea a dezvaluit ca are o pasiune pentru desen/pictura. Daca stam sa analizam make-up-ul... este o arta.


Nu puteam sa nu scriu acest articol deoarece mi-a placut mult ceea ce am vazut la tv. Dupa parerea mea, este foarte frumosa...frumoasa precum o papusa:x



Share:

12 comentarii:

  1. Pe mine sincer nu ma atrage deloc make-up-ul ei...nu vad nimic frumos in prea multa "tencuiala" pe fata si ochii cat geamurile de la casa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Luand in considerare ,,tencuiala" cum ii spui tu...da...e prea multa dar rezultatul imi place.

      Ștergere
  2. De acord cu Buburuza..e mult prea mult . Eu apreciez naturaletea, sa nu mai vorbim ca ochii sunt chiar aiurea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu apreciez naturaletea. Nu ma impresioneaza niciodata make-up-ul dar fata aceasta a reusit sa ma impresioneze pentru faptul ca arata ca o papusa.

      Ștergere
  3. Da, talent are. Însă și mie îmi place naturalețea ca fetelor de mai sus! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. E ciudata:)) am mai vazut un tip care seamana cu ken de la atatea operatii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place :D

      Cei care isi fac operatii...dupa 5-7 ani arata ca niste stafide :))

      Ștergere
  5. Pe mine nu ma impresioneaza neaparat.. am vazut astfel de persoane foarte talentate intr-ale make-upului si am vazut chestii si mai wow. Ma rog, nu prea sunt la curent cu stirile despre tipa aia.

    RăspundețiȘtergere
  6. E falsa, nu frumoasa. Nemachiata probabil ca arata ca strabunicamea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am spus ca este frumoasa in felul cum arata asa. Mi-a venit un vers in minte dintr-o melodie: ,,Iti pot lua 90% din frumusete cu un servetel demachiant"

      Ștergere
  7. sincer?:D pe mine ma sperie cand o vad :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!