22.10.2012

Aparentele inseala - Partea 1

De cate zile sunt nevoie sa ne purtam mastile pentru a parea niste modele in societate. Daca este vorba de  un bal mascat , oamenii au uitat sa-si dea jos mastile.

Vrem sa fim ceea ce nu suntem! Aceasta ipoteza a dus la crearea acestui aspect in aceasta lume. Acordam atata timp din viata asta sa parem ceea ce nu suntem si sa fim cu totul alte persoane dar de ce nu ne acceptam asa cum suntem , cu calitati si defecte pe care toti le avem , si sa ne integram in societate pe premisa : ,,Mereu acelasi eu"?

Nu ne simtim bine niciodata fiindca nu ne simtim bine in pielea noastra. Fiecare persoana este speciala in felul ei si are plusuri si minusuri.

De ce apeleaza oamenii la aceste lucruri ?
A fost o intrebare care mi-a fost adresata acum 3-4 ani si care la momentul oportun am oferit un raspuns cat de cat stabil pe argumente dar in acest moment nu-l consider suficient. De curiozitate am cautat si pe google sa vad ceilalti ce spun . Supriza : NIMIC!
Nu este greu sa oferim un raspuns la aceasta intrebare si cred ca toti ne putem creea o proprie teorie in ceea ce priveste aceasta intrebare .


Raspunsul meu : Oamenii apeleaza la aceste lucruri atunci cand nu sunt siguri de aspectul lor fizic si moral , atunci cand exista nemultumiri si neacceptare de sine . Acest lucru mai este intalnit la persoanele care in loc sa diminueze defectele si sa accentueze calitatile, acestia fac opusul si afiseaza in lume acel aspect neglijent care formeaza acea stare de neacceptare si urmata apoi de starea de ,,a schimba ceva" si acestia aleg mastile . O alta fata aratata lumii dar neadevarata.

Dumnezeu ne-a creat dupa chipul si asemanarea Sa. Toti suntem unici, toti suntem frumosi (fiecare in felul lui) , toti avem calitati si defecte . Unul este mai inalt , altul mai slab , altul mai gras , altul mai...etc. dar niciodata sa nu ne permitem sa radem de aspectul lui fizic. Tie nu iti place , dar altuia da.
Un om daca este dus pe un stadion si asezat in fata multimii parerile vor fi impartite. Oamenii se vor imparti in doua : cei carora le place acea persoana si celora care nu.
Vezi? Asa e si cu tine! Nu mai incerca sa pari ,,model" in fata tuturor pentru ca s-ar putea sa-i pierzi si pe cei care te plac. Mereu vor fi persoane nemultumite , nu poti multumi pe toata lumea!

Maine revin cu partea a doua a acestui articol.

Va doresc o seara minunata tuturor. Va pup si aveti grija de voi :*


Share:

10 comentarii:

  1. Frumoasa postare <3 Imi place cum privesti lucrurile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate pentru ca oamenii se plictisesc repede:-??
    Sincer nu am un raspuns prea bun.Eu nu ma intreb asta:-??
    In mintea mea sunt ale intrebari legate de mine insa nu le mai dau importanta pentru ca stiu ca nu sunt placute :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca atunci cand vine vorba de schimbari putem spune ca ,,oamenii se plictisesc repede" fiindca fiecare schimbare aduce dupa sine mai multe minusuri decat plusuri si de acea am subliniat faptul ca cel mai bine este sa fim noi insine.

      Ștergere
  3. Parcă e scris pentru mine acest articol!
    Mulțumesc.
    Părerea o spun mâine legat de subiect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord cu ce ai zis de aceea sunt de parere ca nu trebuie sa ne luam dupa ce spun uni si alti ...daca noi suntem stapani pe noi restul numai conteaza! :) Mi-a placut ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat , ar trebui sa ne gandim in primul rand la parerea lui Dumnezeu despre noi , sa il facem pe El sa fie mandru de sufletul nostru iar apoi sa ne acceptam . Oricum , prea putina lume face asta , eu nu reusesc intotdeauna sa fiu multumita , ba chiar deloc insa am momente cand regret nespus asta .. Oricum , frumoasa postare , felicitari !
    :*

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!