10.10.2012

Cu rabdarea treci si marea !


In zilele noastre oamenii sunt extrem de grabiti in tot ceea ce fac , de aceea fenomenul numit ,,rabdare" a ajuns sa fie rar intalnit in societate. Parintii le cer copiilor sa detina putina rabdare , dar ei o au ?
Pot spune ca am ajuns sa trecem prin viata intr-o graba de neimaginat...si asta nu suna deloc bine !
Cu totii am avut momente in care ne-am pierdut rabdarea dar este o diferente enorma intre a-ti pierde rabdarea si a nu avea rabdare !

Dar suntem dispusi astazi sa valorificam rabdarea ?


Cati dintre noi suntem rabdatori cu oamenii pe care ii intalnim ? Nu prea suntem... ii etichetam rapid de la prima scanare vizuala si nu asteptam sa le ascultam povestile de viata.

Multe lucruri se rezolva in viata daca avem un gram de calmitate si rabdare... stiu ca nu e bine sa lasi lucrurile sa treaca pe langa tine dar nu e bine nici sa treci tu printre lucruri si sa nu le vezi !

Acum va las cu un live care mi-a placut tare mult si pe care l-am ascultat de 10 ori la rand :


Share:

4 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine! :) eu una nu suport graba chiar daca si eu imi pierd rabdarea uneori,dar am rabdare cum ai zis si tu e o diferenta enorma.Frumos articol! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar astazi un prieten mi-a spus aceste cuvinte...coincidenta. Rabdarea la mine nicidecum nu se refera la asta, in a judeca...ci in faptul ca vreau, vreau o relatie...iar inima mea imi sopteste asta, din cauza ei nu am rabdare.
    http://www.youtube.com/watch?v=VzFEjkjYdN0

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o relatie SAU... sa incepi o relatie ...la amandoua sta la baza rabdarea ! Melodia este foarte frumoasa :) Multumesc.

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!