17.10.2012

Eu si smartphone-urile

In timp ce eram in vizita la un bun prieten acesta mi-a spus ca doreste sa isi cumpere un telefon dar nu stie de unde , asa ca i-am sugerat acest magazin online gsm deoarece cei de la GSMRoShop au preturi foarte accesibile si pun pret pe calitatea produselor.



Site-ul lor este foarte bine finisat la partea de design iar modul de afisare a produselor face ca navigarea pe acest site sa fie usoara iar ceea ce cautati sa gasiti cat mai rapid .
Cei de la GSMRoShop va ofera toate informatiile de care aveti nevoie pentru a nu va lasa cu semnul intrebarii in ceea ce priveste anumite lucruri .
Puteti fi la curent cu ultimele noutati daca va abonati la newsletter-ul lor ! In cazul in care doriti sa comandati ceva , livrarea produselor se face in maxima siguranta iar timpul este foarte redus .
Produsele sunt clasate pe categorii si putem gasi si un ,,filtru" care ne filtreaza produsele dupa suma de bani pe care o detinem.
Metoda de plata este foarte accesibila , echipa de la GSMRo punandu-va la dispozitie trei modalitati de plata a comenzii !

Acest magazin este putin diferit fata de altele. Multe dintre magazinele de astazi se gandesc doar la profit si la cate vanzari au , magazinul GSMRoShop se gandeste mai intai la client si la dorintele acestuia. Le asigura acestora cele mai bune conditii in ceea ce priveste preluarea comenzii , livrarea acestuia in siguranta maxima asupra device-ului comandat si ofera trei modalitati de plata. Introducerea ,,flirtului" (cum am spus mai sus) mi se pare geniala .Multi oameni doresc un telefon mobil si nu dispun de o suma mare de bani asa ca pot apela la acest filtru si astfel pot gasi mai rapid ceea ce doresc la banii pe care ii dispun .
Acest magazin ofera si produse la promotii unde la momentul actual puteti gasi produse mai ieftine si cu -28%!

In timp ce navigam pe site mi-a atras atentia un BlackBerry Bold Touch 9900 care in ochii mei s-a facut remarcat dupa urmatoarele doua lucruri : design si performanta ; iar pretul este unul foarte accesibil.

GSMRO pune baza pe calitate si ofera clientilor sai tot ce este mai bun !

Alege GSMRO pentru siguranta !

Multumesc BlogAwards.ro pentru acest concurs si toate informatiile necesare pe care ni le puneti la dispozitie despre desfasurarile unor astfel de concursuri si bineinteles, multumesc, GSMRoShop pentru premiile pe care le puneti la bataie in acest concurs.

[Articol scris pentru concurs]
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!