16.10.2012

Nu stii ? Acuza !

Oamenii merg pe urmatorul principiu : ,,Nu stiu ? Acuz !" fara sa ne uitam la consecinte. De ce sa asteptam informarea cand ,,acuzarea" este instrumentul cel mai des folosit si care este la indemana ?
Toate aceste actiuni se intampla in interiorul omului si sunt bine conservate acolo ,apoi ies la lumina.Nu ar fi rau daca acest lucru ar afecta doar persoana in sine ,dar ii afecteaza si pe cei din jur deoarece este mai usor sa acuzam pe x decat sa spun ca si eu am o parte din vina. Aici mai intervine si sinceritatea !

Suntem cunoscuti pentru faptul ca noi cautam vina mai intai la cei din jurul nostru decat la noi , dar ce se intampla atunci cand nu stim ? Facem acelasi lucru...acuzam!

Mai demult am scris un articol in care am spus ca nu e bine sa-i acuzam pe altii pentru prostiile noastre. Nu uitati :"Azi suntem acuzatori , maine acuzati! Fie roata si patrata , tot se-ntoarce ea odata !"

Sa aveti o seara placuta in continuare !
Share:

4 comentarii:

  1. DA..
    Probabil ca majoritatea oamenilor unt prea fricosi ca sa isi accepte vina astfel incat ii acuza pe altii , crezand astfel ca se ascund , ca sunt departe de pericol. Dar mai bine primesti o mustrare atunci cand trebuie decat sa fi acuzat pe nedrept . Asa cum ai spus si tu " azi acuzam , maine suntem acuzati! "
    P.S : Iarta-ma dragul meu ca nu comentez la postarile acelea mai noi , dar contin informatii despre electronice etc si nu ma pasioneaza ;3
    Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate. Nu-i nimik! Acele articole le-am facut pentru a participa la acele concursuri :D

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!