14.10.2012

Schimbam formatul

M-am decis sa aduc cateva lucruri noi blogului. Acum va spun ce o sa postez pe blog...

Duminica recomand articole !
Sambata dezbat o tema / imagine / situatie / video de pe internet.
Vinerea o sa scriu un pasaj/fragment dintr-o carte care mi-a placut si pe care am citit-o .
Luni - Joi dezbat teme despre viata. Daca nu am timp sa citesc o carte intr-o saptamana datorita timpului liber pe care il am redus aproape de zero si vinerea o sa fac acelasi lucru...dezbat teme despre viata.
Si printre toate astea...nu o sa lipseasca lepsele :D
Share:

4 comentarii:

  1. Imi place de tine pt ca esti foarte dedicat blogului ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place noul format! :) Apropo, am primit mesajul tău cu recenzia Nemira, şi da, am citit câteva. Am făcut două recenzii, îţi las link-urile mai jos. Sper să te ajute :)

    http://rose-books.blogspot.ro/2011/11/operatiunea-chinta-royala.html
    http://rose-books.blogspot.ro/2012/01/bufnita-de-carl-hiaasen.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede ca iti place tare mult ce faci si pui suflet in blog'sorul tau , mai imi place si ca esti mereu plin de idei si ne surprinzi , cu un om ca tine n-ai cum sa te plictisesti :)) Hi hi , felicitari , abia astept sa vad postarile viitoare ! :-"
    Zi buna ! :*

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!