10.12.2012

Iarna: Avantaje si dezavantaje




Dupa ce Ana (annitu) a facut un articol despre avantajele si dezavantajele acestui anotimp am zis sa fac si eu unul si sa prezint punctul meu de vedere asupra iernii.
Azi-noapte a nins si la ora 01:30 noaptea eu deja am facut un mini-omulet de zapada :D apoi m-am dat pe gheata. Cum vad zapada...ma bucur ca un copil ;))


Avantaje:
- peisaj mirific de iarna atunci cand ninge linistit
- omuleti de zapada,derdelus, gheata etc.
- sarbatorile de iarna

Dezavantaje:
- prea frig! Indiferent cat de gros ma imbrac ...imi este frig.
- gheata ascunsa sub zapada fiindca datorita ei pot sa cad sa-mi rup o mana sau picior :( Si eu am talentul asta aparte de a aluneca pe gheata :))
- starea drumurilor din Romania datorita zapezii.Nu se circula!
- facturile mai "grase"

Mie imi place mai mult vara mai ales ca sunt adeptul caldurii si sunt nascut vara. Iarna trebuie sa o indur...dar are si ea farmecul ei!

Pe final va invit sa cititi ultima poezie compusa de mine: Un ultim cuvant
si...ultimul articol scris cu iubire pe blogul Doua vieti,un blog: => O dragoste imposibila (Partea a II-a)
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!