02.01.2017

Importanta taierii prin laser

      Incep prin a va ura un An nou cat mai bun, sa fie plin cu realizari si sa aveti motive sa va bucurati mai mult. LA MULTI ANI!

      Fiind primul articol pe acest an, tin sa va povestesc experienta pe care am avut-o in urma cu cateva zile, inainte sa inchei anul 2016, in perioada intre Craciun si Anul Nou.
Lucrand in domeniul presei, detinand o revista de cultura impreuna cu cativa prieteni, zilele trecute am fost invitatul special unei mari edituri de la noi din tara pentru a le vorbi tinerilor de beneficiile pe care le au daca aleg domeniul jurnalismului, ce presupune publicarea unei carti/reviste si sa le povestesc despre cat de grea este aceasta munca.
Placerea a fost de partea mea si am acceptat imediat propunerea, mai ales ca aveam in fata mea un grup destul de mare de iubitori ai acestui domeniu.
     Dupa ce am stat de vorba mai mult de o ora jumatate cu ei, timp in care am schimbat idei, pareri si am aflat cu totii lucruri noi, unii de la altii, venise momentul in care trebuia sa facem turul editurii.
Surprinsi au fost cand au observat cati oameni pot lucra in cadrul tipografiei (aceasta fiind parte din editura) si prin cate procese trece o carte pana ajunge pe raftul unei librarii pentru a fi pusa spre vanzare.
      Tipografia dispune de echipament taiere laser pentru a reusi sa taie paginile si coperta cartii cu o precizie milimetrica, reusind sa-i dea o finisare placuta la atingere, acest proces fiind unul din cei mai importanti pasi de parcurs.
Cred ca nimeni nu-si doreste imperfectiuni la cartea pe care o tin in mana. Pe langa continut, conteaza foarte mult si cum arata aceasta, fiind unul din criteriile care ne fac sa o ridicam de pe raft si sa o cumparam.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!