09.07.2017

Fuga de aglomeratie, goana dupa un loc linistit

    Imi amintesc, cu nostalgie, ultimele zile inaintea implinirii varstei de 18 ani. Nascut vara, o data cu implinirea acestei varste, finaliam cursurile si o data cu ele, aveam sa incep viata de adult.
    Urma sa ma angajez, sa ma intretin singur, sa-mi platesc facturile si sa port grija zilei de maine pe umerii mei.
    Ca orice alt tanar de varsta cu mine, preferam capitala in defavoarea celorlalte orase din tara.     Consideram ca aici se petrece totul, gasesc orice, exista posibilitate de angajare si avansare mai rapida.
    Au urmat 3 ani de facultate si, in paralel, un job remunerat cu o suma medie, in comparatie cu veniturile celor din jurul meu, suficient cat sa imi platesc studiile, chiria si sa ma intretin, fara a cere ajutorul cuiva.
    La inceput mi-a placut absolut tot din jur: aglomeratia, agitatia, oamenii, locuintele etc. Dupa cativa ani, toate acestea au inceput sa ma oboseasca, sa me enerveze si sa devina o rutina greu de suportat. Am simtit nevoia de a evada din aceasta jungla urbana si asta am si facut. Am cautat apartamente cu 2 camere de vanzare in Ploiesti si am constatat ca exista o diferenta de pret exorbitanta, in favoarea mea.
    Am asteptat finalizarea studiilor, acestea fiind singurul motiv pentru care am mai stat in Bucuresti. Un oras mai mic, mai linistit, oameni mai calmi iar traficul este mai fluid. Posibilitate de angajare exista si de a duce un trai decent, departe de agitatie si aglomeratie.
Dintr-un tanar dornic de adrenalina unui oras plin de lumini si agitatie, m-am transformat intr-un tanar dornic de a sta linistit, la casuta lui, de a avea o familie si de a duce o viata fericita. Prea mult efort si timp scurs pentru a obtine doar foloase materiale, care se pot obtine oriunde, dar fara a avea o viata dupa bunul plac.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!