28.08.2017

Ultimele bilete de vacanta in Bulgaria

      Nu doar ca ne aflam in perioada in care ziua are mai putine ore iar noaptea se mareste cu fiecare zi ce trece ci ne aflam si in perioada in care, majoritatea salariatilor, se intorc din concedii, la munca. Tocmai datorita acestor factori importanti, in urmatoarele doua saptamani se vand ultimele bilete de vacanta in Bulgaria, pe plaja. Este ultima sansa, pentru cei care nu au apucat sa plece in concediu si sunt intarziati (ca si mine) sa se bronzeze si sa se bucure de distractie pe plaja.
    Pretul unui sejur in Bulgaria in aceasta perioada este ceva mai scazut decat pretul practicat chiar si in urma cu cateva saptamani si asta datorita faptului ca ne indreptam vertiginos spre sfarsit de sezon.       Un alt plus pe care il aveti daca va petreceti concediul de odihna pe o plaja din Bulgaria este faptul ca aglomeratia s-a dispersat, lucru care pentru mine conteaza foarte mult. Nu imi doream sa plec din aglomeratia urbana din Bucuresti si sa dau tot de aglomeratie, doar ca pe plaja.
Vacanta trebuie sa fie una relaxanta, care sa ma deconecteze de problemele personale, de stres, de problemele de la lucru si de aglomeratia din oras.
     Un sejur in Bulgaria reprezinta solutia perfecta de final de luna august pentru o vacanta cuprinsa intre vara si toamna alaturi de cei dragi. Costurile sunt reduse iar distractia este garantata.
Intotdeauna mi-a placut sa fiu printre ultimii care se bucura de concediu fiindca atunci cand toti muncesc, eu stau pe plaja. Cand ceilalti se inghesuie pe plaja, eu ma bucur de spatiu. Cand ceilalti platesc mai mult pe cazare, eu platesc cat trebuie. Iata cum asteptarea este de multe ori benefica.
Daca te-ai gandit la ceea ce ti-am scris mai sus, atunci e timpul sa profiti de ocazie si sa te bucuri de un sejur de exceptie in Bulgaria.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!